در راستای تفاهم نامه ای همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای و شرکت ملی گاز ایران

مديرعامل شرکت گاز استان بهمراه مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان از تجهیزات آموزشی مرکز شهید انصاری و مرکز سنجش رشت بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان: در راستای تفاهم نامه ای همکاری  سازمان آموزش فنی و حرفه ای و شرکت ملی گاز ایران همکاری آموزشی بین آموزش فنی و حرفه ای گیلان  و شرکت ملی گاز استان در جهت توانمند سازی نیروهای کارجو و شاغلان شرکت ملی گاز در دستور کار قرار گرفت.

مهندس اکبرمدیرعامل شرکت ملی گاز گیلان ، بابیان اینکه امضای این تفاهم نامه در جهت توانمندسازی پیمانکاران شرکت گاز انجام شده افزود: یکی از نگرانی های ما در بحث خصوصی سازی آموزش کارکنان و پیمانکاران بوده است که با همکاری سازمان فنی وحرفه ای آموزش کارکنان را جهت رسیدن به استانداردهای لازم آغاز می کنیم.

رحیم عطایی پور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان اظهارداشت : طراحی، تدوین و پیاده سازی نظام آموزش کارجویان و کارکنان شرکت های پیمانکاری طرف قرار داد شرکت گاز گیلان ، اجرای دوره های آموزشی مهارتی و حرفه ای متناسب با استانداردهای مصوب سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و اجرای آزمون های صلاحیت حرفه ای مشاغل مورد نیاز صنعت از اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

رحیم عطایی پور با بیان اینکه بزودی کلاس های آموزشی آغازخواهد شد گفت : کارجویان با حضور در این کلاس ها و پس از قبولی در آزمون پایان دوره ، گواهی نامه ای دریافت خواهند کرد و  پیمانکاران بخش خصوصی شرکت گاز می توانند نیروی انسانی مورد نیازخود را از بین این افراد به کار گیرند.

در راستای تفاهم نامه ای همکاری  سازمان آموزش فنی و حرفه ای و شرکت ملی گاز ایران

  • تاریخ درج : ۱۳۹۷ سه شنبه ۵ تير ساعت ۱۳:۱۷
  • تعداد بازدید: 1980